Wednesday, April 29, 2020

شفاء کی دعائیں

*شفاء کی دعائیں*

 *شدید جسمانی تکلیف سے نجات کی دعا*
 *بِسْمِ اللهِ أَعُوْذُ بِعِزَّةِ اللهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَأُحَاذِرُ*
الله کے نام کے ساتھ، میں پناہ لیتا ہوں الله کی عزت کی اور اس کی قدرت کی، اس شر سے جو میں پاتا ہوں اور جس سے میں ڈرتا ہوں۔
♻ *ہر طرح کی بیماری سے شفاءکا دم*
 *أَسْأَلُ اللهُ الْعَظِیْمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِیْمِ أَنْ یَشْفِیَكَ*
میں عظمت والے الله سے دعا کرتا ہوں، جو عرش عظیم کا رب ہے، کہ وہ تمہیں شفا دے۔
♻ *بیماری میں کمی کی دعا*
 *اَللّٰهُمَّ انْقُصْ مِنَ الْمَرَضِ، وَلَا تَنْقُصْ مِنَ الْأَجْرِ*
اے الله! بیماری کو کم ک ردے اور اجر میں کمی نہ کرنا۔
♻ *عافیت کی دعا*
 *اَللّٰهُمَّ عَافِنِیْ فِی بَدَنِیْ اَللّٰهُمَّ عَافِنِیْ فِیْ سَمْعِیْ اَللّٰهُمَّ عَافِنِیْ فِیْ بَصَرِیْ لَا اِلٰهَ اِلَّا أَنْتَ*
اے الله! میرے جسم کو عافیت عطاکر، اے الله! میرے کان کو عافیت عطا کر، اے الله! میری نگاہ کو عافیت عطا کر، تیرے سوا کوئی معبود برحق نہیں۔
♻ *مریض کی عیادت کے وقت کی دعائیں*
 *لَا بَأْسَ طَهُوْرٌ اِنْ شَاءَ اللهُ*
کوئی فکر کی بات نہیں۔ ان شاء الله (یہ مرض گناہوں سے) پاک کرنے والا ہے۔
 *بِاسْمِ اللهِ یُبْرِیْكَ وَمِنْ كُلِّ دَاءٍ یَشْفِیْكَ وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ اِذَا حَسَدَ وَشَرِّ كُلِّ ذِیْ عَیْنٍ*
الله کے نام کے ساتھ، وہ آپ کو تندرست کرے گا اور ہر بیماری سے آپ کو شفا دے گا اور حاسد کے شر سے جب وہ حسد کرے اور ہر نظر بد والے کے شر سے۔
♻ *مصیبت زدہ اور بیمار کو دیکھ کر پڑھنے کی دعا:*
 *اَلْحَمْدُ للهِ الَّذِیْ عَافَانِیْ مِمَّا ابْتَلَاكَ بِهِ وَفَضَّلَنِیْ عَلٰی كَثِیْرٍ مِمَّنْ خَلَقَ تَفْضِیْلًا*
تمام تعریفیں اسی ذات کے لیے ہیں جس نے مجھے (اس مصیبت سے) نجات دی جس کے ساتھ اس نے تجھے مبتلا کیا اور مجھے اپنی اکثر مخلوق پر بہت فضیلت دی۔
 *اللہ رب العزت ہمیں روحانی اور جسمانی بیماریوں سے نجات عطا  فرمائے آمین ثم آمین*

No comments:

Post a Comment